Systemy nawierzchni

Dla podbudowy nieprzepuszczalnej:

1. EPDM – nawierzchnia nakładana maszynowo metodą rozkładania, pojedyncza warstwa (13 mm) z » EPDM Virgin SPEEDrubber, charakteryzująca się zdecydowanie największą trwałością i najlepszymi parametrami użytkowymi. Pozwala na zastosowywanie dowolnej kolorystyki z dostępnej palety barw. Pod względem estetyki, komfortu użytkowania jak i cech fizycznych i odporności za zużycie stanowi zdecydowany numer 1 wśród dostępnych » nawierzchni poliuretanowych.

2. SANDWICH czyli maszynowo rozkładane 2 warstwy:
- warstwa podkładowa składająca się z mieszanki » SBR Recykling SPEEDrubber, frakcji 1-3 mm oraz żywicy poliuretanowej (klej) o łącznej grubości 8 mm
- warstwa użytkowa z mieszanki » EPDM Virgin SPEEDrubber, frakcji 1-3 mm oraz żywicy poliuretanowej. Grubość warstwy użytkowej wynosi 8 mm.

3. NATRYSK – dość powszechnie stosowany ze względu na przystępną cenę, obie warstwy (podkładowa i użytkowa) są cieńsze niż te stosowane w technologii SANWICH czy EPDM:
- warstwa podkładowa składająca się z mieszanki » SBR Recykling SPEEDrubber, frakcji 1-3 mm oraz żywicy poliuretanowej (klej) o łącznej grubości 10 mm
- warstwa użytkowa z mieszanki » EPDM Virgin SPEEDrubber, frakcji 1-3 mm oraz żywicy poliuretanowej. Grubość warstwy użytkowej wynosi 2-3 mm.

 

 

Dla podbudowy przepuszczalnej:

Dla podbudowy przepuszczalnej stosuje się dodatkową warstwę stabilizującą, potocznie zwaną ET i składającą się z mieszanki » SBR Recykling SPEEDrubber frakcji 1-4 mm, żwirku oraz żywicy poliuretanowej).

 

1. EPDM – nawierzchnia nakładana maszynowo metodą rozkładania, jedna gruba warstwa (13 mm) z » EPDM Virgin SPEEDrubber, na warstwie stabilizującej z » SBR Recykling SPEEDrubber, frakcji 1-4 mm, grubości 35 mm. Całość na warstwie kruszywa, przepuszczalnego dla wody.
Podobnie jak w przypadku nawierzchni na podbudowie asfaltowej lub betonowej, ten rodzaj nawierzchni charakteryzuje się zdecydowanie największą trwałością i najlepszymi parametrami użytkowymi. Pozwala na zastosowywanie dowolnej kolorystyki z dostępnej palety barw. Pod względem estetyki, komfortu użytkowania jak i cech fizycznych i odporności za zużycie stanowi zdecydowany numer 1 wśród dostępnych » nawierzchni poliuretanowych.

2. SANDWICH – na warstwie kruszywa (podbudowa) rozkładana jest warstwa stabilizująca grubości 35 mm, na niej warstwa podkładowa » SBR Recykling SPEEDrubber, frakcji 1-3 mm, o grubości 8 mm oraz warstwa użytkowa » EPDM Virgin SPEEDrubber, frakcji 1-3 mm, o grubości 8 mm.

3. NATRYSK – na warstwie podłoża z kruszywa nanoszona jest warstwa stabilizująca z » SBR Recykling SPEEDrubber, frakcji 1-4 mm, grubości 35 mm, warstwa podkładowa » SBR Recykling SPEEDrubber, frakcji 1-3 mm, o grubości 10-11 mm. Na koniec natryskiwana jest warstwa użytkowa » EPDM Virgin SPEEDrubber, frakcji 1-3 mm, o grubości 2-3 mm.